Logo de saber que producto imos vender, o segundo paso nesto do comercio electrónico pasa pola avaliación da competencia. A sabiduría popular di que "a competencia sempre é boa", unha reflexión sobre a que se podería falar moito. O que siempre é certo, e que a competencia debe ser estudiada nos primeiros pasos dun proxecto destas características.
No Mundo Real, a competencia restrinxese a empresas mais ou menos cercanas que traballan cos mesmos condicionantes (positivos ou negativos) cos que ti traballas. Pagarán uns soldos apróximados, teñen unhas tarifas de transporte similares ás túas e pagan os mesmos impostos (ou semellantes). Pero en internet as cousas cambian, e a competencia pode vir dende o punto mais lonxano e con unha serie de ventaxas ou desventaxas fronte ó teu modelo de negocio.
Un proxecto de ecommerce DEBE contemplar a competencia e podemolo facer nuns pasiños sinxelos:
- Acudir ós buscadores na procura doutras webs que vendan os mesmos productos ca ti. Facer as pesquisas por productos (bebidas) e por marcas (fanta) e non esquencer a publicidade contextual. (Hoxe con Adwords, canta mais competencia teñas mais cara che vai sair a publicidade)
- Revisar o posicionamento, imaxe de marca, catalogo, prezos e servizos que ofrece a nosa competencia. E indispensable estudiar os aspectos técnicos da tenda, así como os comerciais e de atención ó cliente. A mellor maneira e facer un pedido, comprobando por nos mesmos a capacidade que ten a nosa competencia.
- A partir destes datos, plantexarnos o noso posicionamento respecto ós productos e ós clientes
Analisis Competencia Online , presentación.
Mais | Comercio electrónico I : ¿Que vender?
No hay comentarios:
Publicar un comentario