23.5.08

Corecommerce e o trato ó cliente

Unha das vantaxes da nova web 2.0 e a posibilidade de aplicacións remotas e solucions chave en man. Buscando posibilidades para crear unha tenda electrónica topome con Corecommerce, unha solución de comercio electrónico todo en un, que ofrece por $39,99 mensuais, aloxamento e software para escomenzar a vender por internet. Non está mal.

O problema ven cando queres contactar con eles, buscar algun dos seus clientes na lingua de Cervantes ou alomenos algunha referencia a eles. Nada. Zero Zapatero. E logo de tres mails, tampouco respostan.

E moi doado conseguir presenza en internet. O que resulta mais costoso, e conseguir atención ó cliente de calidade tanto na vida real coma na virtual. Pera nos mundos virtuais esto é mais importante ca ningunha outra cousa. ¿Pagariaslle a unha empresa por un servicio, cando ela non resposta ós teus mails?. Eu dende logo non.

Por certo, ¿algunha alternativa?

No hay comentarios: